seeing you smile..

Saturday 2 February 2013

JELAS SAKIT !

Bila dengar lagu nie..hati rasa sebak sangat.. 
Allah saja Yang Maha Mengetahui segala isi hati.. 
MASYAALLAH.. 
indahnya jika cinta kerana ALLAH..
jodoh itu milik ALLAH..apa yang kita ada..adalah milik ALLAH..
jadi..kenapa semuanya nak bergantung kepada manusia??
 adakah kerana manusia mengajar kita segala2nya.. kita boleh lupakan ALLAH..
 lagu ini betul2 membuat aku sedar segala2nya milik ALLAH..

KITA HANYA MAMPU MERANCANG..TAPI... ALLAH YANG MENENTUKAN SEGALANYA>>>


Penyanyi : souqy
Lirik lagu : jelas sakit

Mengapa ku terus mengimpikan mu...
mengapa aku menangis untuk mu,
mengapa ku selalu tersakiti,
mengapa aku berharap padamu....

jelas-jelas kau tak memikirkan aku..
jelas-jelas kau tak menginginkan aku..
jelas-jelas kau tak menganggapkan aku ada.

mungkinkah ini sudah jalan takdirku...
ohh mungkinkah ini memang yang terbaik untukku

namun tak kuasa aku..
bila terus-terus begini,

aku tak sanggup
sungguh aku tak sanggup...

korus

Mengapa ku terus mengimpikan mu...
mengapa aku menangis untuk mu,
mengapa ku selalu tersakiti,
mengapa aku berharap padamu....

jelas-jelas kau tak memikirkan aku..
jelas-jelas kau tak menginginkan aku..
jelas-jelas kau tak menganggapkan aku ada.

No comments:

Post a Comment