seeing you smile..

Friday 1 February 2013

Berdebar - debar..

phew! bila aku tengok statement dekat UITM student portal....macam nak pengsan! taw x kenape?? hurmm..result kitorg akan keluar dalam 2 minggu lagi..MasyaAllah...nervous.... aku takut dengan keputusan yang bakal keluar nnt..aku cuma mengharapkan lulus dalam semua subjek..adehh... dah sekarg..makan x lalu..tido pn xlena dah ni.... rasa macam x mau hari tu berlaku... arghh !!!! serabut..huaa.....doakan aku!
..

ni la statement yang buat aku nk tersedak!


Final Examination Result for Semester 1 2012/2013 will be sent through email to all students (applicable for Degree, Master and PhD student only) on 15th February 2013. The Final Examination Result can also be accessed through Student Portal beginning 9.00 am, 15th February 2013.



x caye lagi??? klik link nie!


No comments:

Post a Comment